Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
| 1) zapewnienie zgodności wydawania decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami ,
2) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne ,
3) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej ,
4) organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy ,
5) nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli ,
6) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego , obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy ,
7) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych ,
8) zapewnienie obsługi prawnej urzędu ,
9) prowadzenie spraw osobowych urzędu
10) bezpośrednio nadzoruje pracę Referatu Społeczno – Administracyjnego oraz wykonuje inne zadania powierzone przez Wójta . |
|
Sekretarz Gminy
| | | Elżbieta Płonka - Sekretarz |
|
|